1.
Wszystkie powiadomienia dotyczące zamówienia oraz wysyłki otrzymują Państwo na adres e-mail podany w zamówieniu. Dodatkowo w dniu dostarczenia przesyłki otrzymują Państwo e-mail od firmy doręczającej przesyłkę oraz w przypadku firmy DPD wiadomość SMS- a z numerem kontaktowym do Kuriera. Prosimy mieć na uwadze, że Kurier DPD nie ma obowiązku kontaktu z Klientem. W przypadku przesyłek pobraniowych i nieobecności Klienta pod wskazanym adresem dostawy, DPD zastrzega sobie prawo przekierowanie przesyłki do punktu odbioru DPD PickUp.
2.
Termin realizacji zamówienia do wysyłki wynosi 1-3 dni roboczych. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez Kuriera (1-2 dni)
Wysyłka 24h obowiązuje dla zamówień złożonych od poniedziałku do piątku do godziny 10.
3.
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy, sporządzić formularz reklamacyjny oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
4.
Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła do Państwa w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
5.
Cennik obowiązujący w Polsce:
Dpd Pickup: przesyłka przy wpłacie na konto bankowe/Przelewy24: 9.99 zł
Dpd Kurier: przesyłka przy wpłacie na konto bankowe/Przelewy24: 17 zł
InPost Paczkomat: przesyłka przy wpłacie na konto bankowe/Przelewy24: 14 zł
Dpd Kurier za pobraniem: 22 zł
Zamówienia za pobraniem realizowane są dla zamówień do 300 zł.
UWAGA! Zamówienia za pobraniem realizowane są wyłącznie po potwierdzeniu wiadomości SMS odbioru oraz wysyłki zamówienia. W tym celu kontaktujemy się telefonicznie z numeru +48 795 920 090 przed realizacją zamówienia. W przypadku braku kontaktu zamówienie zostaje anulowane.
6.
W przypadku nieodebrania przesyłki Klient ponosi koszty związane z przesyłką w obydwie strony tj. wysyłka oraz zwrot do Nadawcy. Kwota ta jest równa wartości wybranej przez Klienta metody płatności. W przypadku zamówienia za pobraniem Klient zobowiązuje się wykonać przelew bankowy w kwocie 44 zł na rachunek bankowy podany na naszej stronie. Ponowne zamówienie nie zostanie zrealizowane do momentu uiszczenia opłaty.
W przypadku nieodebrania opłaconej przesyłki kwota ta zostanie odliczona od całkowitej wartości zamówienia. Prosimy o kontakt na e-mail sklep@fau-butik.pl
7.
W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z odbiorem przesyłki bądź Kurierem prosimy kontaktować się bezpośrednio z infolinią firmy dostarczającej przesyłkę.
8.
Cennik obowiązujący za granicą:
Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Holandia, Litwa, Niemcy, Słowacja, Węgry, Łotwa – 70 zł do 3kg
Finlandia, Francja, Rumunia, Szwecja, Słowenia, Włochy – 100 zł do 3 kg
Grecja, Hiszpania, Portugalia,- 120 zł do 3 kg
Przesyłki zagraniczne realizujemy firmą DPD.